KOBİ’ler için 5 adımda Twitter Ads


Twitter’ın yakın zamanda 200’ü aşkın ülke ve bölgeye genişlettiği self-servis reklamcılık platformu Twitter Ads sayesinde KOBİ’ler 15 farklı dilde hedef kitlelerine etkin şekilde ulaşabiliyor. İşte 5 adımda KOBİ’ler için Twitter Ads rehberi

Twitter, yakın bir zamanda 33 ülkeden 200’ü aşkın ülkeye genişlettiği self-servis reklamcılık platformu sayesinde küçük ve orta ölçekli işletmelere seslerini daha geniş kitlelere duyurma imkanı sağlıyor. Yani örneğin Türkiye’de üretim yapan bir orta ölçekli firma, dünyanın herhangi bir ülkesindeki potansiyel müşterisine ulaşıp kendisini tanıtabiliyor. Çünkü şu anda Twitter’da, küçük ve orta büyüklükteki şirketler de dahil olmak üzere, yaklaşık 100,000 aktif reklamcı bulunuyor.

Peki Twitter Ads, KOBİ’ler için neler sunuyor, KOBİ’lerin iyi sonuçları almaları için hangi adımları atmaları gerekiyor. İşte 5 adımda Twitter Ads ile KOBİ’lerin yapabilecekleri:

1. Kampanyan için en iyi reklam formatını seç

Amacınız ne olursa olsun, Twitter size reklamcılık hedeflerinize ulaşmanıza yardım sağlayacak en uygun reklam formatını sunuyor. Örneğin, İnternet Sitesi Kartını internet sitenize yüksek kalite bir akış çekmek istediğinizde kullanabilirsiniz. Ya da, Talep Yaratma Kartından bir Tweet’e direkt olarak talep toplamak adına yararlanabilirsiniz. Yaratıcı formatlar size her açıdan uyum sağlayan hedef kitlenizin ilgisinin gün boyunca sizde kalmasına olanak sağlar.

2. Hedef kitlenize ulaşın

Geçtiğimiz aylarda Twitter’da doğru kitleye ulaşmanızı kolaylaştıracak yeni hedef belirleyici araçlar geliştirildi. Örneğin, etkinlik belirleyicisi sizin İşçi Bayramı veya okullara geri dönüş gibi, o an canlı gerçekleşen olaylarla ilişkide olan kullanıcıları tespit etmenize izin verir. İlgi alanı, anahtar kelime, kullanıcı adı, cihaz, konum bilgisi ve televizyon gibi diğer güçlü belirleyiciler birleştiğinde, doğru kullanıcıları, doğru mesajla ve doğru zamanda hedef aldığınıza emin olabilirsiniz.

3. Sonuçlarınızı gerçek zamanda takip ve analiz edin

Performansınızı ölçmek ve en uygun hale getirmenize yardımcı olmak için Twitter bir takım analitik gösterge tabloları sunuyor. Örneğin, Tweet aktivite dashboardu , hangi içeriğin sizin kitlenizde en çok yankı uyandırdığını göstererek organik Tweet aktivitenizi takip ediyor. Müşteri öngörüleri sizin kolay bir şekilde takipçileriniz, Tweetlerinizle bağlantı kurmuş olan insanlar, reklam kampanyalarınız ya da belirli hedef kitlesine sahip kampanyalarınız hakkında değerli öngörüleri keşfetmenize yardımcı oluyor.

4. Promoted Tweet kullanın

Gönderdiğiniz Tweetlerin çok daha fazla görünür olması için Twitter’ın sunduğu “Promoted Tweet” hizmetini kullanın. Ayrıca Promoted Tweet kampanyalarınızdan gösterim ve etkileşim dönüşümlerinin tam etkilerini anlamak için dönüşüm takibinikolayca yükleyip takip edebilirsiniz.

5. Hemen Başlayın

Twitter Ads’i kullanmaya başlamak için ads.twitter.com sitesini ziyaret edin ve hesabınızı bugün oluşturun. Yeni özellikler, örnek çalışmalar ve en iyi uygulamalar hakkında en son çıkan bilgilere sahip olmak için @TwitterAds ve @TwitterSmallBiz hesaplarını takip edin.

Reklamlar

Erol DİZDAR hakkında

https://about.me/eroldizdar https://www.facebook.com/edizdar https://www.twitter.com/edizdar http://www.eroldizdar.com

08 Ekim 2015 tarihinde Haber içinde yayınlandı ve , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: