Google’dan Mülteci Göçmen Krizi Yardım Kampanyası


Google_Yardim_KampanyasiGoogle, İkinci Dünya Savaşı'ndan bu Yana dünyanın, gördüğü En Büyük göçmen ziyaretinde mülteci krizinde ön saflarda insani yardım sağlayan kuruluşlara Katkı Için bağış kampanyası başlattı.

Herkesi bağış YAPMAYA Çağıran Google, sağlanacak katkıyı ikiye katlamak amacıyla dünya Genelinde toplanan ilk 5 milyon euro'ya Kadar insanlardan gelecek onu bağışa karsilik Cardio tutarda bağışta bulunacak. Böylelikle Çevremdeki Kızlar uygulamasını Toplamda 10 milyon Euro tutarında bağış Elde edilecek,.

Bağışlar, Bolu sığınmacı göçmenlere yardım sağlayan dört sivil toplum kuruluşuna dağıtılacak ettik:

Sınır tanımayan Doktorlar (MSF), Uluslararası Kurtarma komitesi (IRC), Çocukları Kurtarın Vakfı A.Ş. BİRLEŞMİŞ MİLLETLER Mülteciler Komiserliği Yuksek (UNHCR).

Bağışta bulunmak Için: https:? //onetoday.google.com/page/refugeerelief c = T …

Google_Yardim_Kampanyasi_02

Konuyla ilgili açıklama yapan Ilgili Olarak kendisi de Çocukken Benzer sıkıntıları yaşamı Olan Google'ın çalışanı Rita Masoud Tarafından kaleme Alınan ettik Google Türkiye resmi blogu yer alan açıklama aşağıdaki Gibidir sitesinde:

***

Mültecilere Birlikte Olalım Destek

Adım Rita Masoud ben bir sığınmacıyım ettik. Afganistan'da, Savaşın yerle bir Ettiği Kâbil Şehrinde doğdum. Yedi yaşındayken ailemle Birlikte yanımızda tek Bir valizin alabildiği Kadar eşya ile Daha guvenli ziyaretinde Daha İyi Bir gelecek umuduyla avrupa'ya kaçtık. Birbiri ardina binilen çok sayıda tren, otobüse açlık, susuzluk ettik ettik soğuk Korkunun eşlik Ettiği karanlık Bir yolculuktu. Neyse ki sonrasında guvenli Bir Ortamda büyüyüp hayatta Yolumu çizme imkânı bulduğum Hollanda'ya iltica Ettik. Bugünse Kaliforniya'da Google'da çalışıyorum.

Ben şanslıydım. Ancak giderek Büyüyen sığınmacı ziyaretinde göçmen krizinin geldiği, is on a distinguished, tıpkı benim ailem gibi çok sayıda insan çaresiz ziyaretinde yardıma muhtaç DURUMDA. Geçtiğimiz Google dünya çapında sığınmacı ziyaretinde Göçmenlerin sıkıntılarını gidermeye Yönelik insani Yardım için ön saflarda çalısan kuruluşlara 1 milyon Euro (Yaklasik 1,1 milyon Dolar) bağışta bulunduğunu açıkladı Hafta. Bugün sizi de Bize katılmaya davet ediyoruz. Katkınızın etkisini ikiye katına çıkarmak Için Google; dünya toplanan ilk, Genelinde 5 milyon euro'ya Kadar sizden gelen onun bağışa karsilik Cardio miktarda bağışta bulunacak ziyaretinde Birlikte yardım çalışmalarını destekleyerek 10 milyon euro'ya erişene Kadar bağış toplayacağız.

: Bağışlarınız göçmenlere yardım sağlayan dört sivil toplum kuruluşuna dağıtılacak ettik sığınmacı sınır tanımayan Doktorlar (MSF), Uluslararası Kurtarma komitesi (IRC),Çocukları Kurtarın Vakfı A.Ş. BİRLEŞMİŞ MİLLETLER Mülteciler Komiserliği Yuksek (UNHCR). Bu sivil toplum Kuruluşları ve İhtiyaç İçindeki İNSANLARA barınma, yemek, su A.Ş. Tıbbi Bakım gibi Temel yardımın ulaştırılması ziyaretinde haklarının korunmasi Için çalışıyorlar ettik Guvenlik.

Bağışta bulunmak Için bu adresi adresini Ziyaret edebilirsiniz:https://onetoday.google.com/page/refugeerelief?c=TR

Destekleriniz için simdiden teşekkür ederiz.

Erol DİZDAR hakkında

https://about.me/eroldizdar https://www.facebook.com/edizdar https://www.twitter.com/edizdar http://www.eroldizdar.com

16 Eylül 2015 tarihinde Haber içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 3 Yorum.

  1. Anti Marmara

    Google Translate ile Türkçeye çevirdiğiniz bir metin mi bu? 🙂

  2. ayşegül pi

    Google o parayı yer üstüne mültecileri de yer yine doymaz 🙂 Google indire gandi yapacak paraları Google katakullinin Ağababasıdır. YALAN DOLAN haber bu Erol Bey
    İnanmasın kimse

    Ayşegül

Bir Cevap Yazın

