TTNET’ten telefon yolu ile işlem yapmayın


TTNET İlk YardımUzun süredir mecburen TTNET abonesiyim ve mayıs ayında taahhütüm bitiyordu. Aslında sorunlar yaşayacağımın işareti bu taahhüt bitme tarihinde sinyal vermişti. Benim elimdeki sözleşmeye göre Nisan ayının 23'ünde taahhütüm bitiyor. Müşteri temsilcisi 16 mayıs'ta taahhütüm biteceğini söyledi. Türk Telekom Müdürlüğü ve Online İşlem Merkezinde ise 23 mayıs'ta biteceği görünüyordu. İşin diğer garip tarafı ise 3'lü paket kullanmaktaydım. Paket içeriğinde internet, Tivibu Ev ve Telefon vardı. Tivibu Ev'in taahhütü ise 6 mayısta bitmişti. Asıl konumuz bu değil ama başta yazdığım gibi bu bana sorun yaşayacağımın işareti gibiydi. 

Taahhüt süremin dolmasına birkaç gün kala ben online başvuru yolu ile paket değişikliği talebinde bulundum ama bir türlü paketimi değiştiremedim. 24 Mayıs tarihinde tekrar online paket değişikliği talebinde bulundum. Kısa süre sonra TTNET'ten beni aradılar. Ben de taahhütümün dolduğunu 24 Mbps fiber paketlerden birine geçmek istediğimi, telefon hizmetini kullanmadığımı o nedenle telefon için en az ödeyeceğim paketlerden birini istedim. Görevli telefon için 12 ay taahhüt varirsem 7 TL sabit ücret ödeyeceğimi, internet için ise 24 Mbps fiber internet paketinde ilk 12 ay 49 TL ikinci 12 ay için ise 59 TL ödeyebileceğim paketi önerdi. Ben de kabul ettim ama ben ADSL kullanıyorum, kullandığım modem ile fiber kullanamayacağımı o nedenle ücretsiz modem talebim olduğunu belirttim. Görevli ısrarla kullanabilirsiniz demesi üzerine uzatmadım, nasıl olsa kullanamayınca düzeltecekler diye düşündüm. Eve gittiğimde internetimin olmadığını gördüm ama acil çıkmam gerektiğinden asıl kontrolü 24 saat sonra yaptım. Günlerden pazar olduğu için yine online hizmetlerden durumu yazdım. Pazartesi sabah TTNET'ten beri aradılar. Durumu anlattım. Görevli ses kaydını dinleyip beni arayacaklarını söyledi. O gün arayan olmadı. Ben de Türk Telekom Müdürlüğüne gittim durumu anlattım. Görevli ile birlikte kontrol ettiğimizde bana bir paket tanımlanmış ve paketimde ücretsiz dect telefon olduğu görünüyordu. Bu konu görüşmemizde zaten geçmemişti. Ayrıca 12 ay  taahhütlü görünüyordu. Telekom Müdürlüğündeki görevli bu şartlarda ancak aylık 4 TL taksitle 24 ay vadeli modem satın alabilirsiniz dedi. Ben de kapatıp açtırsam daha kârlı olurum, modemde ücretsiz gelir dedim ve Telekom Müdürlüğünden ayrılıp TTNET'ten beni aramalarını beklemeye karar verdim. Ertesi gün yani salı günü saat: 10:14'te beni aradılar. Bana herhangi bir Türk Telekom Müdürülüğüne veya bayine gidip ücretsiz modem alabileceğim söylendi. Israrla ücretsiz mi diye sordum. Görevli de ısrarla ücretsiz dedi. Sabki başıma gelecekleri anlamış gibi Telekom Müdürlüğünde durum hakkında bilgi verdiğiniz herhangi biri var mı? Sorun yaşamayayım? diye sordum. Telefondaki görevli sorun yaşamayacağımı söylemesi üzerine Türk Telekom Müdürlüğüne gittim ve müdürlükteki görevliye modem verilecekti dedim. Tam işlemler bitmek üzereyken emin olmak için modem ücretsiz değil mi? diye sordum. Görevli hayır ücretli, aylık 4 TL taksitle ödeyeceksiniz dedi. Bir dakika bana böyle söylenmedi dedim ve durumu anlattım. Peşinden de oradan ayrılmadan görevlinin yanında 444 0 375'i aradım. Telefondaki görevliye durumu anlattım. Görevli ücretsiz modem verilemeyeceğini söyledi. Ben de az önceki ses kaydımı dinleyin beni acilen arayın Telekom Müdürlüğünde bekliyorum dedim. 1-2 dakika sonra başka bir görevli beni aradı. Talebimin mümkün olmadığını söyledi. Ben de ona siz ses kaydını dinlediniz mi dedim. Bana kendisinin dinlemediğini ama böyle bir bilginin verilemeyeceğini söyledi. Ben de ben ses kaydını dinleyinde arayın demiştim, dinlemeden  neden aradınız dedim. Bu sefer bana eğer böyle bir bilgi verilmişse yanlış bilgi verilmiştir dedi. Ben de ben taahhüt veriyorum yanlış bilgi vermeniz sonucu ben taahhütü iptal edince ne olacak dedim ve devamında şuan hatırlamıyorum ama sesimi yükselterek ağzıma ne geldiyse sıraladım. Bu duruma şahit olan görevli biz de onlar yüzünden çok sıkıntı çekiyoruz ve çok şikayet alıyoruz dedi. Peki yapabileceğimiz bir şey var mı? İnternet var modem yok, mümkünse önceki paketi iptal edelim sizinle yeni bir paket seçelim dedim. Telekom görevlisi kısa bir uğraştan sonra bana ücretsiz modem ile bir paket öner4di ve ona geçtim. Düzce İl Telekom Müdürlüğü görevlilerine teşekkür ederim. Bakalım TTNET bozdurduğum 4 günlük taahhüt için ne kadar ceza fatura edecek. 

Daha önce çok memnun olduğum TTNET müşteri temsilcilerinin bu hale düşmesi içler acısı. Siz siz olun TTNET ofislerinden işlemleri yapın. Tekel olmanın sonuçlarını bir daha gördüm. Gerçi GSM operatörleri veya bankalar tekel değilde ne farkı var değil mi? Sanırım sorun düzgün tüketici kanunlarının olmamasında.

Bu arada TTNET bir tavsiye de size gelsin. milyonlarca lira verip reklam yapacağınıza personelinizi eğitseniz daha etkili olur.

NOT: Büyük ve kalın harflerle yazıyorum. Kaza ile TTNET yöneticilerinden okuyan olursa amacım kimsenin ekmeği ile oynamak değil. Sakın ha vebalini kabul etmem. İsteğim şirket olarak öz eleştiri yapın, personelinize hizmetiçi eğitimi iyi verin. Eğer bu hizmeti bir firmadan alıyorsanız onları uyarın.

Erol DİZDAR hakkında

https://about.me/eroldizdar https://www.facebook.com/edizdar https://www.twitter.com/edizdar http://www.eroldizdar.com

02 Haziran 2014 tarihinde Haber içinde yayınlandı ve , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 3 Yorum.

  1. fırat çandır

    eğer haklı olan müşteri ise, hiçbir kurum (banka, kamu, internet, gsm vs.) ses kaydını bulamıyor/bulmuyor.

  2. TTNET'ten uzak duracaksın aslında ama niyeyse bizde tt net kullanıyoruz taahhütümüz bittide değiştiricem allahtan 1 yıldır 52 liralık tarifeye 80 in altında ödemedim.Bi gün çökecek bu sistem ama ne zaman

  3. Hakikaten abartmışlar. Benim de bşıma şöyle bir olay gedli taahhütüm bitmesine yakın beni aradılar ve 12 ay taahhüt verirsem paketimi 68 tl ye yenileyeceklerini söylediler. Ben de olur mu dedim 52 tl lik tarife dururken bana neden bu tarifeyi öneriyorsunuz. Müşteri temsilcisinin verdiği cevap öyle bir tarifemiz yoktu oldu. Halbuki önceki taahhüdümde 63 lira verdiğimde zaten 11 tl modem ücreti açtırma ücretiydi. Birkaç telekom bayisini gezdikten sonra 52 tl ye taahhüdümü imzaladım.

Bir Cevap Yazın

