General Mobile Planet PC Suite


General Mobile'ın web sitesinde Planet ile ilgili hiçbir yazılıma yer verilmemiş olsa da General Mobile Planet'in Pantech'in, Pocket isimli modeli olduğunu ilk yazımızda belirtmiştik. Ancak Pantech'in web sitesinde yer alan PC Suite ile de cihaza bağlanamadık. Çünkü bu versiyonda driverlar yoktu. Biraz araştırma yaptıktan sonra Pantech'in daha önce driver gömülü yayınladığı PC Suite buldum.

Driver'lı PC Suite'i http://apps.gelecekonline.com/General_mobile_driver_PantechPCSuite_1.0.10.3314.exe adresinden indirebilirsiniz. PC Suite ile Planet ile USB ve Wifi olmak üzere 2 şekilde bağlantı kurabiliyorsunuz. Ayrıca Kernel'de http://opensource.pantech.com/model/list.asp?Category=Mobile de

Erol DİZDAR hakkında

https://about.me/eroldizdar https://www.facebook.com/edizdar https://www.twitter.com/edizdar http://www.eroldizdar.com

31 Mart 2012 tarihinde MOBİL, İndir içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 22 Yorum.

  1. şükrü resetledin mi hiç telefonu. bende google playi sildim yanlışlıkla 😀

  2. merhaba arkadaşlar ben 2 senedir general mobile planet kullanıyorum bugune kadar bir sıkıntı çıkmadı ama şu anda wifi yi açıyorum wifi kendiliğinden kapanıyor acil yardımmmmmm 😦

  3. ya bu güncellmemenin androidi kaç

     

  4. BN win 8.1 kullanıyorum BN kurunca calismick mi

  5. arkadaş önce proğramı kurun sonra yukardaki driver dosyasını indirin.sonra telefonun ayarlar bölümündeki geliştirici seçeneginden hata ayıklamayı açın sonra usb bağladığınızda bağlantı seceneklerinin usb secin ve diğer seçenekleride seçinki driver eksik hatası oluşsun.sonra en önemli yer bilgisayarınızın aygıt yöneticisinden sisteme girip oarada tanınmayan aygıt olarak görünene yazım güncelleme yaparak indirdiğiniz driverı tanıtmak.sonra çalışıyor

  6. peki general mobile discovery modeli için bildiğin bir pc suite programı var mı

  7. Bu pc suite programını bütün general mobile cep telefonlarında pc ile bağlantı kurmak için kullanabilrmiyim yani destekler mi ?

     

     

  8. kardesim sizin bu program iyi güzel de telefonu baglayamadım o yuzden hic bi ise yaramaz.tele bir sey yuklenecek diyorsunuz onu da bir acıklasanız bi zahmet

  9. merhaba benim general mobile planet telefonum şarza takınca kapanıyor o şekilde şarz ediyor şarzı çıkarınca açma dugmesınden açtıgımda şarz olmuş şekılde çıkıyor.neden olabilir arkadaşlar

  10. indirdim kurdum, kablolu veya kablosuz tele bağlanamıyorum… yardım

  11. debug modu nasıl oluyor ?

  12. http://cdn.mediafire.com/download/cvg68t6n6bx30jq/MT65xx_USB_Driver-www.cokbasit.org.zip telefonunuzu usb den bağlayın, usb debug modu açın, linkdeki driverı tanıtın çalışmazsa sizde sorun var demektir..

  13. erol beyy pc suite kuruldu guzel tmm da bu tele kurulacak programı nerden tedarik edecegız nasıl yukleyecegız bılgı vermıyorsunuz link verip arakaya yaslanmakla olmuyor bu işler yardımı tam yapalım pc suite kablolu baglanmaya calısıyorum oda olmuyor tarifi bekliyorum

  14. erol bey programı kurdum ancak telefonu görmüyor. telefonada herhangi bişey yüklenmedi işletim sistemi win7 / 64bit

  15. telefona kurulması gereken uygulama nedir? detaylandırırsanız sevinirim.

  16. Yazılım ile birlikte telefonunuza bir uygulama kuruluyor. Uygulamayı çalıştırıp bağlatı yapmanız gerekiyor. Yanlız Windows 8 kullanıyorsanız şuan için sorun çıkıyor

  17. Dünya Metin

    ben programı indirdim pc ye kurdum fakat bağlantı kuramıyorum neden?

  18. link çalışmıyor, başka link ya da kaynak var mı General mobile planet görsel-video aktarımı için

Bir Cevap Yazın

